About Me

i care NOT what others think of what i do. but i care VERY MUCH about what i think of what i do. and yes, the key to failure is trying to please everybody. for me, it is better to be hated for what i am than being loved for what i am not.

Wednesday, February 13, 2008

V-day

I believe that love is in the air everyday and should be with everyone everyday, not just on V-Day. Am i right?

Cinta is Love.. Love is Cinta..

Bila berbicara tentang cinta acapkali kita menyoal diri, apakah caranya supaya kita dapat merasai cinta sejati seandainya kita sendiri tidak mempercayai cinta. Kenangan perit dan kesakitan yang dialami akibat berpisah dengan kekasih selalunya menjadi penyebab kita tidak berkeyakinan dan tidak berani untuk mencari kekasih hati yang baru. Seringkali ditipu juga membuatkan kita tekad mengunci pintu hati agar tidak dikecewekan lagi.


Cinta.. ia sebenarnya semua bergantung kepada kepercayaan yang ada pada pasangan terhadap kita dan sejauh mana kita mempercayai pasangan kita. Bagi aku, elemen terpenting di alam percintaan ialah kejujuran dan kepercayaan.

Entah kenapa mulut manis dan pandai bermain dengan kata sudah cukup kuat untuk mencairkan hati seseorang. The funny thing is, semua kata manis yang diucapkan tanpa sebarang niat ikhlas dan sebab, mampu membuatkan seseorang itu gila bayang dan tersenyum ala-ala berada di cloud nine.

Is it true dat we r supposed to celebrate Valentine's Day with joy and full of love? Whatever it is, i never really celebrate Valentine and I assume it's just a day dat being fill up with full of sucks!Nah! I don't give a damn..

1 comment:

Little Brat™ said...


erm...
C.I.N.T.A


.:eLLe:.

*wink*